söndag 19 augusti 2012

Sommar,semester och fiske!

Hej hej tänkte börja med att be om ursäkt för den dåliga bloggningen över sommaren! Skyller på semester osv  Enda tävlingen vi gjort är 24-timmars och den gick sisådär. Vi mätte en 7 av 10 godkända och hamnade någonstan runt 12-15e plats av 53 lag. Man kan lugnt säga att vi var besvikna för vi hade sätt fram emot denna tävling hela året. Efter den tävlingen har vi fiskat mycket på olika håll, Nicke har bänt en 10a i någon småländsk liten skit sjö, Tim har kört old village samt lite blankan och jag har försökt att hitta pikesen i mälaren. Jag och Tim har även kört ett riktigt roligt pass i blankan där vi enbart gick in för att få mycket fisk och mycket fisk fick vi! Landade runt 80-90 pikes på 2 dagar. Nu börjar vi blicka mot hösten och allt vad den innebär. Det blir bla en mälartävling 1:a sep, sur värtan 2:a sep ”Där förövrigt jag även kommer dema min nya tracker super guide så kom gärna förbi och provkör denna grymma båt” Sedan packar jag och Tim väskorna för 4 härliga dagars fiske på Åland i slutet av september med sikte inställt på att vinna Ålands största tävling Geta draget. Sedan har vi också Pike open i västervik samt en 2 dagars i lake sibbo inbokat. Slänger upp lite blandade fiskar från sommaren och sedan ikväll kommer Tim fylla på med ännu fler fina fiskar. Väl mött och så lovar jag att uppdatera denna sida mycket mer. ///Egron

1 kommentar:

  1. Tja! Startade precis en egen fiskeblogg från Finland, dock skriven på svenska. Nämde er som en liten inspirationskälla och bloggar jag följer, hoppas det är okej. http://hablator.blogspot.fi/

    Hadebra!

    SvaraRadera